BCV 1 - SC Joure 1 | 3 - 0 BCV 2 - SC Joure 2 | 1 - 2 Buitenpost 5 - BCV 3 | 9 - 2 Zwaagwesteinde 4 - BCV 4 | -
Uitslagen:

Nieuws van het sponsorfront

Nieuws van het sponsorfront

Het doet ons als sponsorcommissie veel deugd dat onze hoofdsponsor Hoekstra Suwâld, inmiddels omgedoopt tot HST Energy (Hoekstra Suwâld Techniek) nog minimaal één seizoen aan BCV verbonden blijft als hoofdsponsor. Een afvaardiging van het bestuur en sponsorcommissie hebben de afgelopen periode een aantal malen met de nieuwe directie, in de personen van CEO Leo van der HOEST (op de foto rechts)  en algemeen directeur Rob Kloos (links) gesproken. Deze gesprekken verliepen in een goede sfeer, waarbij de intentie is uitgesproken om ook op langere termijn de samenwerking te blijven continueren en daar waar mogelijk uit te breiden. 



Zoals in de aanhef reeds vermeld en zoals de oplettende bezoekers van onze website mogelijk al hebben opgemerkt, is met de naamsverandering ook het bedrijfslogo van onze hoofdsponsor aangepast. Het logo van Hoekstra Suwâld is vervangen door het logo van HST energy, waarbij de 'T' als de wieken van een windmolen wordt afgebeeld. 

Hoekstra Suwâld zal voortaan naar buiten treden onder de naam HST Energy. De afkorting HST is afgeleid van Hoekstra Suwâld Techniek, wat de 'officiële' naam zal blijven. Het vernieuwde logo visualiseert de letter 'T' van HST Energy, en bestaat uit de elementen wind, zon en duurzaamheid: de kerntaken waar HST Energy zich op richt.



Hoekstra Suwâld is door de familie Hoekstra in 1936 opgericht als regionale dorpssmederij en uiteindelijk via diverse generaties uitgegroeid tot dienstverlener op het gebied van (duurzame) installatie. In 2017 werd het bedrijf overgenomen door het beursgenoteerde Groupe Gorg‚ uit Frankrijk. Het in de regio goed bekende bedrijf heeft een jarenlange ervaring in het installeren bij nieuwbouw en verbouw, en is volop bezig met innovatie op het gebied van duurzame energie.



Met hun vernieuwde huisstijl creëeren zij één look & feel voor alle activiteiten, en is het de bedoeling om in het binnen- en buitenland meer bekendheid creëeren. Met deze verandering nemen zij dan ook afscheid van de verschillende logo's waar Hoekstra Suwâld zich in het verleden mee uitte, en hopen zij de buitenwereld een beter beeld te kunnen geven van hun activiteiten. HST Energy heeft ook een nieuwe website gelanceerd.

Behalve in het logo is de nieuwe sponsornaam inmiddels ook aangepast in de bedrijfsvlag, die op ons sportcomplex wappert, alsmede in de wedstrijdaankondigingen in Actief en de aanplakbiljetten. Na de zomer zal ook de boarding worden aangepast. De shirts en presentatiekleding van BCV blijven voorlopig ongemoeid, mede gelet op het fusieproces en de daarmee gepaard gaande ontwikkelingen.


G. Haagsma
(sponsorcommissie BCV)